Szoftverfejlesztés
Az Zenit Informatikai Kft. olyan vezető szoftverfejlesztő cég, amely széles körű webfejlesztési szolgáltatásokat nyújt. Fő specialitásunk weboldalak, webshopok és komplex webes alkalmazások készítése. Rugalmas és innovatív megközelítésünk révén kiemelkedő minőségű, testreszabott megoldásokat biztosítunk ügyfeleinknek, melyek minden elvárásukat felülmúlják.
Miért válassza az Zenit Informatikai Kft-t?
Széleskörű tapasztalat: Hosszú évek során szerzett tudásunk és tapasztalatunk lehetővé teszi számunkra, hogy korszerű és hatékony megoldásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Minden projektet magas szintű szakértelemmel és precizitással valósítunk meg.
Megbízhatóság: Az ügyfelek számára nyújtott megbízhatóság és átláthatóság alapvető érték számunkra. Minden lépést részletesen dokumentálunk, és vállaljuk, hogy határidőre teljesítjük a projekteket.
Egyedi megoldások: Minden ügyfél más és más, ezért minden projektet egyedi megközelítéssel kezelünk. Rugalmasan alkalmazkodunk az ügyfelek igényeihez és biztosítjuk, hogy a végeredmény minden elvárásnak megfeleljen.
Kiemelkedő referenciák: Munkáink számos neves vállalat számára készültek, amelyek a minőség és hatékonyság példái. Referenciáink is bizonyítékai szakértelmünknek és elhivatottságunknak.
Bármilyen webes fejlesztési kihívás álljon is elő, az Zenit Informatikai Kft. készen áll arra, hogy álmai digitális megoldását valóra váltsa. Tekintse meg kiemelkedő projekteinket IDE kattintva, vagy lépjen velünk kapcsolatba, hogy megbeszélhessük, hogyan segíthetünk Önnek a digitális térben.
Referenciáink
iLogistic Raktárkezelő rendszer
Az iLogistic számára elsősorban egy olyan alkalmazás csomag elkészítése volt a cél, amely le tudja követni a gyorsan bővülő e-kereskedelmi piacon akár az ő, akár partner cégeik növekedését és a folyamatosan változó piaci igényeket.
Ennek eredményeképp egy micro-service architektúrára épített,
könnyedén skálzható rendszert fejlesztettünk, amely folyamatosan bővül új modulokkal.
Az alkalmazás két főbb részből áll:
•Az első rész, a fulfillment folyamatot hivatott lefedni és a raktárosok munkáját segíteni
•A második rész pedig az iLogistic partnerei számára készült, ahol kezelni tudják rendeléseiket, termékeiket és beker szállítmányaikat.
A rendszer lefedi a teljes raktárkezelési folyamatot, beszerzési ( nagyker ) szállítmányok raktár oldali kezelését, a csomagolási folyamatot és a selejtek kezelését egyaránt.
A robosztus termék kezelés lehetőséget ad szigorú szériaszámozott, lejárati dátumos vagy csomagtermékek kezelésére egyaránt.
Ezen folyamatok lefedésére egyértelmű megoldás volt a Go nyelvben készült mikroszolgáltatások használata, hiszen a raktárosokat egy másodperce sem akaszthatjuk meg a leghatékonyabb munkavégzés érdekében.
Kapcsolatban áll továbbá a régió legfontosabb futárcégeivel, a csomagok hatékony feladásának érdekében, a teljesség igénye nélkül tartalmaz integrációkat GLS, Foxpost és DHL rendszerhez egyaránt.
Ezek az integrációk komplex és robosztus batch feldolgozó rendszerekkel készültek a csomagok
feladására és követésére egyaránt PHP 8 alapon.
Partnereik komplex igényeinek kiszolgálására készült Magento, WooCommerce és Shopify integráció egyaránt, hogy kényelmesen a saját webshop-jaikból tudják kezelni rendeléseiket, amelyet az iLogistic rendszere leszinkronizál.
Azon partnerek számára ,akiknek ettől is komplexebb működésre lenne szükségük készült egy robosztus REST API és webhook megoldás is PHP 8 és Go nyelvben egyaránt, a gördülékeny fejlesztési élmény érdekében.

iLogistic PackPoint rendszer
Ahogyan az Ilogistic csapata bővítette a szolgáltatásait egy személyes átvételi ponttal, nem volt kérdéses, hogy nekünk is bővíteni kell a szoftverünk
palettáját.
Ezt a szoftvert a lehető legnagyobb mértékben integráltuk az eddig
is létező fulfillment rendszerbe.
A szoftvernek két fontos része van:
- Adminisztátor/csomagkezelő
- Egy tradicionális webshop, egy kis csavarral
Az admin oldalon programnyelvként PHP 8-at, MariaDB-t és Redist
használtunk a fejlesztés során. A csomagok teljes mértékben követve vannak
a szoftver által, az átvétel pillanatáig, így a csomagok elvesztésének a
lehetősége rendkívül alacsony.
A szoftver segíti a pénztárosok munkáját a következőkkel:
Nyitja, zárja a kasszát, megelőzi, hogy hiány legyen a kasszában a pénztárzárás funkció segítségével.
A vevők a csomagjaikról értesítést email-ben és sms-ben kapnak, amelynél
az sms-t a saját, ZenSMS nevű szolgáltatásunk küldi.

Alfa Vienna belső iratkezelő
A korábban Aegon néven futó biztosító társaság egyedi belső rendszer fejlesztésével bízta meg cégünket melyet azóta több lépésben fejlesztettünk tovább.
A fejlesztés célja egy olyan rendszer létrehozása volt, amely egy külső szolgáltatást használ a készletek, rendelések, szériaszámok kezelésére, egyedi bővítményekkel az ő szigorú biztonsági előírásainak betartása mellett.
Egy nagyon biztonságos, általuk fejlesztett belső o-auth szerű protokolt használ autentikációra és hozzáférések azonosítására.
Végül, de nem utolsó sorban pedig a rendszer szintén az Alfa által biztosított belső levelező, illetve értesítésrendszert használ tradícionális emailek helyett, ahol az üzletkötőik láthatják a rendelések státuszát és a kiszállítás időpontját is.

RIR – Rendezvény Információs Rendszer
Rendezvény információs rendszerünk (RIR) elsősorban rendezvényszervező és lebonyolító
cégek igényeit szolgálja ki.
A projekt az innovációs díjat nyert Pyramid rendszer modern utódja, mely egy PHP 8 -al és Laravel-lel készült modern mégis ismerős és komplex megoldást nyújt rendezvények helyszín foglalására és lebonyolítására.
Lehetőséget nyújt bónusz szolgáltatások kezelésére partner és belsős cégeken keresztül megrendelő lapokkal és foglalási rendszerrel. Automatikus naptár foglalással és megrendelő lapok, számlák és teljesítések igazolására is akár automatikusan.
A rendszer összetett árajánlatadási folyamattal rendelkezik mely összefogja az alvállalkozókat, helyszíneket és rendezvényeket.
Biztosít továbbá egy komplex kár / károkozási folyamatkezelést is, a rendezvényen keletkezett esetleges károk automatizált és gördülékeny kezelésére.

Szigetvári kiállítás
Szigetvár várának “Megálltani Szulejmánt” c. kiállításánál a feladatunk volt, hogy egy élő, lélegző szoftvert fejlesszünk ki, amely bármilyen interakcióra képes reagálni, amelyet a felhasználó
végbe szeretne vinni.
A hardveres limitációk miatt olyan szoftvert kellett fejlesztenünk, amely akár egy hüvelykujjnyi mikrokontrolleren is képes működni.
A kiállításhoz PHP 8-at, Sqlite adatbázist, micropython-t, illetve natív Javascript-et használtunk, az apró micro controller-eken futó alkalmazások fejlesztéséhez.
A kiállítást jelölték az “Év kiállítása” díjra 2023-ban.

Önkormányzati pályázatkezelő rendszer
Létrehoztunk egy olyan szoftvert önkormányzatok számára, mely képes kezelni az önkormányzat összes pályáztatási és elbírálási ( dokumentációs kötelmekkel ) folyamatát, mely kiszolgálja az összes hatályos jogszabályt és elszámolási kötelmet.
Főbb modulok:
•Pályázatok kiíása, kezelése
•Elbírálási folyamat támogatása
•Anonimizálás
•Hiánypótlási folyamatok kezelése, dokumentálása ( értesítések )
Értesítések
•Utókövetés
KoffeinService partnerportál
Ügyfelünk egy olyan egyedi partnerportál fejlesztéssel keresett meg minket,
melynek bevezetése nem akasztja meg a céges folyamataikat de elősegíti az egyedi cégre szabott kedvezmények automatizálását.
A rendszer integrált partnerkezelő, árajánlatadó és webshop modulokkal vezettük be tavaly , melyet azóta is fejlesztünk

Álmok Álmodói kiállítás
Az “Álmok Álmodói 20”-on bemutatjuk a tudományos és műszaki eredményeket, amelyeket Magyar emberekhez és kultúrához kötődő tudósok és szakemberek fedeztek fel és alkottak meg.
Kíváncsi felfedezők, akik új területekre léptek, mérnökök, akik megvalósították ötleteiket, tudósok, akik betekintést nyertek az univerzum titkaiba
• 8000 nm
• 16 egyedi alkalmazás
• 120 TV – egyedi digital signage rendszer fejlesztése
• 12 érintő kijelző saját fejlesztésű interaktív alkalmazással

Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szoftverfejlesztés
Az Zenit Informatikai Kft. olyan vezető szoftverfejlesztő cég, amely széles körű webfejlesztési szolgáltatásokat nyújt. Fő specialitásunk weboldalak, webshopok és komplex webes alkalmazások készítése.
Rugalmas és innovatív megközelítésünk révén kiemelkedő minőségű, testreszabott megoldásokat biztosítunk ügyfeleinknek, melyek minden elvárásukat felülmúlják.
Miért válassza az Zenit Informatikai Kft-t?
Széleskörű tapasztalat: Hosszú évek során szerzett tudásunk és tapasztalatunk lehetővé teszi számunkra, hogy korszerű és hatékony megoldásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Minden projektet magas szintű szakértelemmel és precizitással valósítunk meg.
Megbízhatóság: Az ügyfelek számára nyújtott megbízhatóság és átláthatóság alapvető érték számunkra. Minden lépést részletesen dokumentálunk, és vállaljuk, hogy határidőre teljesítjük a projekteket.
Egyedi megoldások: Minden ügyfél más és más, ezért minden projektet egyedi megközelítéssel kezelünk. Rugalmasan alkalmazkodunk az ügyfelek igényeihez és biztosítjuk, hogy a végeredmény minden elvárásnak megfeleljen.
Kiemelkedő referenciák: Munkáink számos neves vállalat számára készültek, amelyek a minőség és hatékonyság példái. Referenciáink is bizonyítékai szakértelmünknek és elhivatottságunknak.
Bármilyen webes fejlesztési kihívás álljon is elő, az Zenit Informatikai Kft. készen áll arra, hogy álmai digitális megoldását valóra váltsa. Tekintse meg kiemelkedő projekteinket IDE kattintva, vagy lépjen velünk kapcsolatba, hogy megbeszélhessük, hogyan segíthetünk Önnek a digitális térben.

Referenciáink



iLogistic Raktárkezelő rendszer
Az iLogistic számára elsősorban egy olyan alkalmazás csomag elkészítése volt a cél, amely le tudja követni a gyorsan bővülő e-kereskedelmi piacon akár az ő, akár partner cégeik növekedését és a folyamatosan változó piaci igényeket.
Ennek eredményeképp egy micro-service architektúrára épített,
könnyedén skálzható rendszert fejlesztettünk, amely folyamatosan bővül új modulokkal.
Az alkalmazás két főbb részből áll:
•Az első rész, a fulfillment folyamatot hivatott lefedni és a raktárosok munkáját segíteni
•A második rész pedig az iLogistic partnerei számára készült, ahol kezelni tudják rendeléseiket, termékeiket és beker szállítmányaikat.
A rendszer lefedi a teljes raktárkezelési folyamatot, beszerzési ( nagyker ) szállítmányok raktár oldali kezelését, a csomagolási folyamatot és a selejtek kezelését egyaránt.
A robosztus termék kezelés lehetőséget ad szigorú szériaszámozott, lejárati dátumos vagy csomagtermékek kezelésére egyaránt.
Ezen folyamatok lefedésére egyértelmű megoldás volt a Go nyelvben készült mikroszolgáltatások használata, hiszen a raktárosokat egy másodperce sem akaszthatjuk meg a leghatékonyabb munkavégzés érdekében.
Kapcsolatban áll továbbá a régió legfontosabb futárcégeivel, a csomagok hatékony feladásának érdekében, a teljesség igénye nélkül tartalmaz integrációkat GLS, Foxpost és DHL rendszerhez egyaránt.
Ezek az integrációk komplex és robosztus batch feldolgozó rendszerekkel készültek a csomagok
feladására és követésére egyaránt PHP 8 alapon.
Partnereik komplex igényeinek kiszolgálására készült Magento, WooCommerce és Shopify integráció egyaránt, hogy kényelmesen a saját webshop-jaikból tudják kezelni rendeléseiket, amelyet az iLogistic rendszere leszinkronizál.
Azon partnerek számára ,akiknek ettől is komplexebb működésre lenne szükségük készült egy robosztus REST API és webhook megoldás is PHP 8 és Go nyelvben egyaránt, a gördülékeny fejlesztési élmény érdekében.
iLogistic PackPoint rendszer
Ahogyan az Ilogistic csapata bővítette a szolgáltatásait egy személyes átvételi ponttal, nem volt kérdéses, hogy nekünk is bővíteni kell a szoftverünk
palettáját.
Ezt a szoftvert a lehető legnagyobb mértékben integráltuk az eddig
is létező fulfillment rendszerbe.
A szoftvernek két fontos része van:
- Adminisztátor/csomagkezelő
- Egy tradicionális webshop, egy kis csavarral
Az admin oldalon programnyelvként PHP 8-at, MariaDB-t és Redist
használtunk a fejlesztés során. A csomagok teljes mértékben követve vannak
a szoftver által, az átvétel pillanatáig, így a csomagok elvesztésének a
lehetősége rendkívül alacsony.
A szoftver segíti a pénztárosok munkáját a következőkkel:
Nyitja, zárja a kasszát, megelőzi, hogy hiány legyen a kasszában a pénztárzárás funkció segítségével.
A vevők a csomagjaikról értesítést email-ben és sms-ben kapnak, amelynél
az sms-t a saját, ZenSMS nevű szolgáltatásunk küldi.


Alfa Vienna belső iratkezelő
A korábban Aegon néven futó biztosító társaság egyedi belső rendszer fejlesztésével bízta meg cégünket melyet azóta több lépésben fejlesztettünk tovább.
A fejlesztés célja egy olyan rendszer létrehozása volt, amely egy külső szolgáltatást használ a készletek, rendelések, szériaszámok kezelésére, egyedi bővítményekkel az ő szigorú biztonsági előírásainak betartása mellett.
Egy nagyon biztonságos, általuk fejlesztett belső o-auth szerű protokolt használ autentikációra és
hozzáférések azonosítására.
Végül, de nem utolsó sorban pedig a rendszer szintén az Alfa által biztosított belső levelező, illetve értesítésrendszert használ tradícionális emailek helyett, ahol az üzletkötőik láthatják a rendelések státuszát és a kiszállítás időpontját is.
RIR – Rendezvény Információs Rendszer
Rendezvény információs rendszerünk (RIR) elsősorban rendezvényszervező és lebonyolító cégek igényeit szolgálja ki.
A projekt az innovációs díjat nyert Pyramid rendszer modern utódja, mely egy PHP 8 -al és Laravel-lel készült modern mégis ismerős és komplex megoldást nyújt rendezvények helyszín foglalására és lebonyolítására.
Lehetőséget nyújt bónusz szolgáltatások kezelésére partner és belsős cégeken keresztül
megrendelő lapokkal és foglalási rendszerrel. Automatikus naptár foglalással és megrendelő lapok, számlák és teljesítések igazolására is akár automatikusan.
A rendszer összetett árajánlatadási folyamattal rendelkezik mely összefogja az alvállalkozókat, helyszíneket és rendezvényeket.
Biztosít továbbá egy komplex kár / károkozási folyamatkezelést is, a rendezvényen keletkezett esetleges károk automatizált és gördülékeny kezelésére.


Szigetvári kiállítás
Szigetvár várának “Megálltani Szulejmánt” c. kiállításánál a feladatunk volt, hogy egy élő, lélegző szoftvert fejlesszünk ki, amely bármilyen interakcióra képes reagálni, amelyet a felhasználó
végbe szeretne vinni.
A hardveres limitációk miatt olyan szoftvert kellett fejlesztenünk, amely akár egy hüvelykujjnyi mikrokontrolleren is képes működni.
A kiállításhoz PHP 8-at, Sqlite adatbázist, micropython-t, illetve natív Javascript-et használtunk, az apró micro controller-eken futó alkalmazások fejlesztéséhez.
A kiállítást jelölték az “Év kiállítása” díjra 2023-ban.
Önkormányzati pályázatkezelő rendszer
Létrehoztunk egy olyan szoftvert önkormányzatok számára, mely képes kezelni az önkormányzat összes pályáztatási és elbírálási ( dokumentációs kötelmekkel ) folyamatát, mely kiszolgálja az összes hatályos jogszabályt és elszámolási kötelmet.
Főbb modulok:
•Pályázatok kiíása, kezelése
•Elbírálási folyamat támogatása
•Anonimizálás
•Hiánypótlási folyamatok kezelése, dokumentálása ( értesítések )
Értesítések
•Utókövetés

KoffeinService partnerportál
Ügyfelünk egy olyan egyedi partnerportál fejlesztéssel keresett meg minket,
melynek bevezetése nem akasztja meg a céges folyamataikat de elősegíti az egyedi cégre szabott kedvezmények automatizálását.
A rendszer integrált partnerkezelő, árajánlatadó és webshop modulokkal vezettük be tavaly , melyet azóta is fejlesztünk
Álmok Álmodói kiállítás
Az “Álmok Álmodói 20”-on bemutatjuk a tudományos és műszaki eredményeket, amelyeket Magyar emberekhez és kultúrához kötődő tudósok és szakemberek fedeztek fel és alkottak meg.
Kíváncsi felfedezők, akik új területekre léptek, mérnökök, akik megvalósították ötleteiket, tudósok, akik betekintést nyertek az univerzum titkaiba
• 8000 nm
• 16 egyedi alkalmazás
• 120 TV – egyedi digital signage rendszer fejlesztése
• 12 érintő kijelző saját fejlesztésű interaktív alkalmazással

Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Zenit Informatikai Kft.
Bécsi út 57-59. 1 emelet 10.
Lezárt projektjeink
Telefonos ügyfélszolgálat
- Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:30
- Szombat: Zárva
- Vasárnap: Zárva